panica insider

Panica Insider #2: Czemu CS:GO a nie jakaś inna gra esportowa?

Końcówka tygodnia, więc pora na kolejny – tym razem drugi odcinek z cyklu Panica Insider. Tym razem dowiecie się dlaczego stawiamy na CS:GO.

Panica Insider to cykl autorskich felietonów, które będą pojawiać się na naszej stronie co tydzień. Dzisiaj tematem przewodnim jest CS:GO – a dokładniej motywy, które stoją za tym, że jako Panica utrzymujemy własną drużynę w tej grze.

Jesteśmy fanami – ale nie fanbojami

Zapewne zabrzmi to trochę dziwnie, ale wybierając CS:GO, nie kierowaliśmy się względami osobistymi. Chociaż musimy przyznać, że ze wszystkich obecnych gier esportowych, CS chyba najbardziej nam odpowiada. Niemniej jednak to co było dla nas najważniejsze, to polityka jaką Valve prowadzi wobec gry jak i samych graczy.

Przewaga CS-a

Pomijając problemy, które popularne Volvo stara się co jakiś czas wprowadzać do gry, CS to nadal interesująca opcja. Szczególnie jeżeli chodzi o promowanie własnej marki.

Wszystkie blokady wejścia na rynek, dotyczą głównie umiejętności zawodników danej drużyny. Te jak wiemy, można zawsze poprawić. Oznacza to, że tak naprawdę każda – nawet najmniej rozpoznawalna organizacja esportowa, jest w stanie w ciągu kilku lat, zbudować sobie renomę na tym tytule.

Nie każda gra jest tak otwarta

Dla przykładu, nie da się tego samego powiedzieć np. o League of Legends. Tam zabetonowanie sceny poprzez wprowadzenie franczyzy do LCS EU – dość mocno odbiło się na zainteresowaniu tym tytułem ze strony europejskich organizacji esportowych.

Wybór jest prosty

Ze wszystkich gier stricte esportowych, to właśnie CS:GO było dla nas najlepszym wyborem. Stosunek jakości reklamy do ceny jaką musimy za nią zapłacić, nadal jest relatywnie niski. Przynajmniej w porównaniu do takiego LoL-a czy też Hearthstone’a.

Na dzisiaj to tyle. W trzecim odcinku postaram się napisać kilka słów na temat porannych postów na fb. Te zapewne nawet dzisiaj, mogą wprowadzić was w swoistą konsternację!


Jeżeli chcesz być na bieżąco ze wszystkimi informacjami na nasz temat, polub nasz oficjalny profil na Facebooku.

Jeżeli masz jakieś pytania do nas, skorzystaj z formularza kontaktowego.